"SJAJ U OČIMA I OTKUCAJ TVOG SRCA, JE ONO ŠTO TREBAŠ SLIJEDITI!"

8

srijeda, 5. ožujka 2014.

ČAROBNA MOĆ KRISTALA I MOJ PRVIJENAC SODALIT

Prije mnogo godina,
moj je sin bio teško bolestan. Dobio je temperaturu 41 i toliko je bio u bunilu, da su ga mislili zadržati pod prismotrom u bolnici... Bio je to trenutak, gdje sam odlučila uzeti sudbinu u svoje ruke i ozbiljno se posvetiti proučavanju kristala i njegovih učinaka na ljudsko tijelo. Počela sam istraživati svijet kristala, tražeći kristal koji bi pomogao mom djetetu u izlječenju i u borbi sa silnim alergijama od kojih je bolovao i koje su mu uzrokovale laringiris, bronhitis, pa kronični bronhitis i naposljetku astmu, koja je od jedne bezazlene alergije mogla dovesti veoma lagano do upale pluća. 
I dok sam taj dan bila privučena plavim kristalom s bijelim flekama, ponukalo me je da tražim značenje i naziv tog minerala koji mi se učinio tako čarobno privlačan. Ubrzo sam doznala da se radi o mineralu za snižavanje temperature i bila oduševljena tim saznanjem. Međutim doznala sam i da se baš svaki mineral mora očistiti pod slapom vode kada dođe u naše ruke. Očistiti se od energetskog utjecaja drugih ljudi koji su prošli pored njega i ostavili svoje utjecaje na njemu. Naučila sam da vrhovi prstiju emitiraju posebnu energiju. Da je kristal, osobni kristal koji može biti nošen i programiran za jednu osobu, te da ga dodiruje samo osoba koja ga nosi. Mineral nije samo trebao biti očišćen od utjecaja drugih ljudi, on je trebao i biti napunjen sa drugim mineralom koji je bio najčešći punjač i ostalim mineralima da bi bili djelotvorni. Naučila sam da su postojali oni minerali koji su se punili na suncu, oni koji su se punili uz mineral GORSKI KRISTAL i oni koji su se punili u ZEMLJI. Osobno sam preferirala minerale koji su se punili na suncu i uz gorski kristal, bili su to pretežno svijetli minerali, otud je i podjela bila razumljiva.



  • SODALIT

  • Formula : Na8(Cl2(AlSio4)6), silikat

  • Boja : plava sa bijelim mrljama kalcita, ali i siva i zelena, neprozirna, stakleno sjajna
  • Horoskop : Škorpion, Strijelac
  • Osnovne čakre : treće oko (čelo) i grlena
  • Simbol : koncentracije i inspiracije
  • Duhovno značanje : sodalit je kristal koji pojačava koncentraciju a inspiraciju pretvara u realnost i materiju. Ima grublje i polaganije vibracije i zato pripada kristalima na nižoj energetskoj razini. Među modrim kamenima koji se polažu na čakru čela djeluje oscilirajuće i zato je povezaniji više s materijalnom snagom. Zato nam pomaže lakše realizirat naše ideje. Na mentalnoj razini produbljuje koncentraciju, logično razmišljanje i vodi nas do cilja sigurnim korakom. Njegove zemljane osobine učvršćuju stabilnost, umiruju unutarnja prevrtanja, podržavaju dosljednost i povjerenje u svoje sposobnosti. Prilikom meditacije pomaže nam razdvojit bitne stvari od nebitnih. Sodalit učvršćava vjeru u višu silu koja nas čuva ako živimo po njenim duhovnim pravilima, razvija osjećaj istine, oslobađa nas od dogmi i predrasuda, štiti one vrijednosti koje respektiraju ljudsku prirodnost.
  • Ljekovita svojstva : sodalit pozitivno utječe na snižavanje visokog krvnog tlaka, spriječava upale, aktivira metabolizam. Harmonizira rad žljezda, pogotovo štitnjače, regulira obnovu tkiva. Eliksir od sodalita pojačava rad želudca, razvija stvaranje inzulina. Preporučuje se i za teže dijabetičare, koristi se natašte. Zajedno s gorskim kristalom pojačava imunitet protiv infekcijskih oboljenja i upala. Napomena - kristal Sodalita nije farmaceutski lijek već se njegovi sastojci koriste za izradu ljekova.
  • čišćenje sodalita : sodalit temeljito čistimo pod mlazom mlake vode. Sodalit koji je u kontaktu s kožom treba čistit svaki tjedan.
  • punjenje sodalita : sodalit se vrlo kratko puni na suncu jer sunce ga samo zagrije ali kristal ne zadržava njegovu energiju.
  • zakopavanje u zemlju : za sodalit ovo je najdjelotvorniji način koji regenerira energiju i vraća kristalu sjaj, vrlo je pročišćavajući zato što je u zemlji nastalo i rastao. Kristal sodalita punite 48 sati u zemlji za vrijeme punog mjeseca.
  • SODALIT je bio kristal koji mi je prirasao srcu, s kojim sam započela svoj put u kristaloterapiju i koji je napunjen gorskim kristalom privezan mom sinu za ruku skinuo temperaturu od 41 i potpuno ga ozdravio!!!

Nema komentara:

Objavi komentar